Gina Tricot – Wicked Green

Jag har velat prova Wicked Green ett tag men bara som layering. Om det är så himla wicked vet jag dock inte. Tänkte att det kunde se bra ut över vitt så jag testade endast ett lager över Orly Au Champagne. Det blev ju sött. Wicked Green har ett finmalt glitter i mellangrönt och simmar runt i en klar bas och tror det kan blir några lager om man vill få det opakt. Som layering är det jättegulligt. 🙂

Applicering: Det var lätt att måla med och verkar torka fort. Hur det är ensamt har jag ingen aning om och det vete katten om jag orkar testa.

 

English:

Wicked Green isn’t that wicked. It has small, small green glitter in a clear base. Very cute over Orly Au Champagne. I used one coat here.

Application: Good formula and I think this dries fast. I only used one coat here and I don’t think I will try to get this opaque. It fits best as a layering polish, I guess.

 

 

 

 

 

 

 

14 reaktioner på ”Gina Tricot – Wicked Green

  1. Har hållt i detta men känt mig tveksam. Tack för att du visade mig att det finns nog andra lack som förtjänar min uppmärksamhet och mina pengar mer än detta. 😉

  2. Blev en lite annorlunda känsla när det var så finmalt, tror att jag gillade det. Har det ståendes i lådan men jag kommer nog att testa det ensamt.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

