China Glaze – Skyscraper

Kollektion: Metro Collection, Hösten 2011

Idag hakar jag på Mrs Datas Blå Måndag med Skyscraper från förra årets höstkollektion. Vilket lack sen. Jeansblått med massor av glitter i silver. Glittret är inte knottrigt på något sätt utan det ser jämnt ut på nageln och det är unikt i min samling. Det är tur att jag har ett sådant här vackert lack idag då det verkligen är en blå måndag. Jag är trött och det är grått men tittar jag på mina glittriga klor blir jag glad och tillfreds.

Applicering: Detta är en fröjd att måla med och det täcker på tre lager. Dessutom var torktiden snabb.

English:

Metro Collection, Fall 2011

Today it’s Mrs Data’s blue monday and I wear wonderful Skyscraper from last year’s fall collection. Such a beautiful polish. Jeans blue with glitter in silver. A lot of glitter in silver and it’s doesn’t look bumpy at all. Just shiny and glittery. So lovely.

Application: Three coats and perfect formula. Dries fast as well.

 

24 reaktioner på ”China Glaze – Skyscraper

  1. Okej nu är jag ganska säker på att jag är lite färgblind..

    Jag har länge funderat på om min Seche vite gör mina lack mörkare då nästan alla mörka nyanser ser svarta ut och vad jag än googlar så ser det mörkare ut på mina naglar än på skärmen.. Men nu tror jag bestämt att jag ser lite dåligt.

    Innehållet i min flaska (har inte målat med Skyscraper än av någon anledning?) är inte ens i närheten av jeansblå.. snarare mörkt.. midnattsblå? Och dina bilder är lååångt ifrån vad jag tror jag kan vänta mig när jag lackar..

    Jag hoppas på att dina bilder är det som stämmer i verkligheten och det andra kommer se, för det är otroligt vackert! 🙂

    • Hm, här tänker jag jeansblå som oslitna helt mörka jeans. De är ju väldigt mörka men har ändå den där jeanstonen. Bilderna stämmer ganska väl överens med verkligheten men visst kan det skilja en aning. Hoppas du blir nöjd när du lackar med ditt. 🙂

  2. Tänker mig att det här är en blå variant av Mistletoe kisses som jag älskar så jag undrar varför jag inte skaffat detta.

  3. Det dröjde ungefär hur långt som helst innan jag skaffade mig en flaska, och sen älskar jag det verkligen på nageln. Mycket snyggare än på alla bilder som florerar på internet tycker jag!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

