Ett litet paket

Igår när jag kom hem alldeles sent och kände mig putt över att jag inte hann gymma så sken jag upp när jag såg ett paket på köksbordet. Roligt! Vilket vill ni se först?

English: Yesterday when I came home from work a little late I got very happy when I saw that a package had arrived. 🙂

 

Color Club – Port-Folio, Color Club – Berry And Bright

China Glaze – Glitter All The Way, China Glaze – Pizzazz

China Glaze – Pure Joy, China Glaze – Winter Holly

18 reaktioner på ”Ett litet paket

    • Ho-Ho-Holly var ju slut, snyft, så då valde jag Berry and Bright. Men det gör inget, jag kommer nog att beställa fler från den kollektionen ändå och BaB ser väldigt trevlig ut. 🙂

      Jag lackade med Winter Holly igår och det kommer nog på bloggen imorgon. 🙂

  1. Port-Folio och Winter Holly är jag mest sugen på! De var grymt snygga.
    Själv är jag inte allt för mycket för multifärgat glitterlack, så de lockar inte så supermycket, men som sagt, de andra var riktigt snygga i flaskan i alla fall!

    • Oftast beställer jag från; 8ty8 beauty, head2toe beauty, transdesign el. nail supplies. Men det finns många bra webshoppar. Ebay är också ett bra ställe att handla lack på. Det beror också på vilka märken du är ute efter. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

