Orly – Prince Charming

Kollektion: Once Upon A Time, Hösten 2009

Jag kommer emellanåt att plocka fram en gammal goding för att swatcha om. Det kan även hända att en fuling dyker upp. Man kan ju ha ändrat åsikt. Detta gör att jag kan lacka med ett lack igen och även uppdatera bilderna. Jag kommer inte att skriva så mycket i och med att jag visat detta tidigare. Det är ett enkelt, taupe/brunt krämlack som är helt ok att måla med. Tre lager och det torkade relativt fort. Det var detta jag använde på NailArt-söndagen. 🙂

English:

Once Upon A Time, Fall 2009

Once in a while I will pick an oldie and do a re-swatch. It’s fun to look in the already-tried stash sometimes and it’s great to use some favorites again or give an ugly polish a second chance. My first try with Prince Charming is here.

 

7 reaktioner på ”Orly – Prince Charming

    • Det var nog mitt första Orly. Detta och några till från samma kollektion. Du har rätt, det är lite ljusare irl. Hade samma problem 2009 när jag fotade det. Det vill liksom bli mörkare än vad det är. Dumma, dumma kamera. 😦

  1. Vad snyggt! Läste nånstans att höstens största nageltrend färgmässigt är just bruna nyanser, o i så fall är ju detta mitt i prick 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

