OPI – Danke-Shiny Red

Kollektion: Germany Collection, Hösten 2012

Jag har så många fina lack hemma nu att jag inte vet var jag ska börja riktigt. Eftersom jag har lagt en beställning på 8 stycken Skyfall-lack var det lika bra att jag tog fram ett OPI. Det är jag glad över. Danke-Shiny Red har blivit rosat av andra bloggare och jag förstår varför. Vackert, vackert, vackert. Skimret är förtrollande och den röda nyansen är fyllig och mastig. Jag vet inte hur många röda man kan ha i sin samling men det här är absolut ett måste om man gillar röda lack.

Applicering: Formulan är toppen ändå lyckades jag kladda ner nagelbanden på vissa naglar. Försökte städa efter mig men eftersom det är väldigt pigmenterat som blev det inte perfekt. Bry er inte om eventuellt kladd utan titta på lacket. Titta och njut. Två lager täcker fint och det torkar fort.

 

English:

Germany Collection, Fall 2012

I have too many nice untried polishes at home at the moment and it’s hard to choose every time I will paint my nails. I have 8 polishes from Skyfall Collection on it’s way home to me so I thought that it’s best to paint with some OPI:s before they arrive.

Danke-Shiny Red is a red must-have. Such a perfect red shade. It’s so glowy and rich looking and the shimmer is gorgeous.

Application: Very good formula but I manage to paint on the cuticles anyway. I tried to clean it up but the polish is so pigmented that it looks dirty instead. Well, try to ignore that and look at the beautiful polish. Two coats covers well and it dries very fast.

 

 

9 reaktioner på ”OPI – Danke-Shiny Red

  1. Det är snyggt men det gjorde mig inte så hänförd ändå. HAr nog andra röda skimmer som får mig mer pirrig. Men tjusigt är det ju för det.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

