Depend – 2031 Lavender

Kollektion: Holographic, Våren 2012

Idag är det Kerstins holofredag om nu någon mot förmodan hade missat det men dagens holo var ingen partyhöjare direkt…

Meh! Så mesigt det här var. Jag kör holo trots att det är mörkt och trist men det här lacket var verkligen i beigaste laget. Färgen är så mjäkig. Någon ljus blålila ton, nästan grå, som bara ser dassig ut på naglarna. Visst, viss holo finns där men den effekten gör varken till eller ifrån på det här. Det här blev alltså ingen favorit.

Applicering: Otroligt skirt så jag har använt fyra lager. Torktiden är bra trots det. Annars gick det ok att måla med.

English:

Holographic Collection, Spring 2012

It’s holofriday but I have no fun holo to show you today. This is just dull. The color is pale and slightly lavender something. Not my cup of tea. It’s not a crazy rainbow either. No, this is not a favorite.

Application: Four coats ‘cause it’s very sheer but ok dry time and easy to manage.

16 reaktioner på ”Depend – 2031 Lavender

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

