Color Club – Port-Folio

Kollektion: In True Fashion, Hösten 2012

Det finns vissa märken som jag inte lägger så mycket pengar på trots många skönheter. Color Club och Misa är två märken som jag inte prioriterar av någon underlig anledning. Ibland händer det att jag hittar ett guldkorn som jag inte kan låta bli. Port-Folio är ett sådant lack som jag varit väldigt nyfiken på. Konstigt nog har jag missat hypen eller så undrar jag varför det inte har blivit hypat. Det är värt mer uppmärksamhet, enligt mig.

Det här är till att börja med duokromt. Inte lite duokromt heller. Du behöver inte vinkla på något kostigt sätt för att upptäcka skiftningarna från lila till grönt. Båda färgerna är där hela tiden utan att du behöver anstränga dig. Galet snyggt och jag vill ha fler sådana här lack. Fler! Själv tycker jag inte att det är likt något jag har och jag kan bara säga en sak, köp! Läste någonstans att detta skulle vara likt RBL Scrangie. Njaee. Det skulle inte jag påstå. Men man kanske skulle jämföra en dag ändå.

Applicering: Bra formula och det täcker med tre lager. Torktiden var snabb. Aningens penseldrag men inget som stör irl. Syns mer på bilderna.

 

English:

In True Fashion, Fall 2012

I have bought one polish from this collection and I think this polish is a must-have. Non of the others appealed to me in this collection, only Port-Folio.

Port-Folio has an amazing duochromic effect. It’s purple and green at once and there’s no problem to see that it’s a duochrome. I love how this look and I love that the effect is so visible.

Application: Good formula that covers in three coats. The dry time is good as well and the brush strokes is more visible in the pictures.

 

 

30 reaktioner på ”Color Club – Port-Folio

  1. Har den här på väg i posten, men det var med viss tveksamhet som jag klickade hem den. Det är supersnyggt på bild men av nån anledning gillar jag aldrig blå eller grönt skimmer i rosa eller lila baser på mig själv… vet inte varför :p Får se om den här kan få mig att ändra mig

  2. Väldigt snyggt, men sån här lila är inte vackert på mig… Rent utav gräsligt på mig faktiskt… 😦
    Jag får beundra det på dig istället 😛
    Men det är likt nåt annat… Fast jag kan inte komma på vilket… Får återkomma när poletten trillar ner 😉

  3. Oerhört snyggt! Jag hade inte hört talas om det alls innan du visade bilderna från ditt paket med det. Det förtjänar absolut mer uppmärksamhet.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

