China Glaze – Pizzazz

Kollektion: Holiday Joy, Vintern 2012

Pizzazz använde jag i mackan igår och har inte direkt hunnit njuta av härligheten. Jag kommer nog att använda det glittret som manikyr snart igen. Förra året när OPI släppte Muppets så ingick ett liknande glitterlack som jag aldrig köpte, Rainbow Connection. Märk väl, liknande. Ingen dupe men jag ville inte göra samma misstag och missa godingen så jag beställde Pizzazz illa kvickt.

Det här är ett väldigt täckande glitterlack och på bilderna har jag bara ett lager. Alltså, inga problem att få opakt på egen hand. Jag är glad i det här. Det är festligt och roligt men ändå inte för mycket. Perfekt till nyårsfesten eller när man vill pigga upp sig en grå vinterdag. Det består av runda glitter i silver, lila, blått, grönt och orange och större hexagonaler i silver och lila.

Applicering: Lätt att sprida ut glittret jämt och det torkar fort. Jag har använt det över svart här men det borde inte vara svårt att få opakt på egen hand.

English:

Holiday Joy, Winter 2012

Pizzazz is a fun and festive glitter in silver, purple, blue, green and orange in different sizes. Very opaque for a glitter and here I have used only one coat over black. This makes me really happy.

Application: Easy to spread the glitter even over the nail and it dries fast.

17 reaktioner på ”China Glaze – Pizzazz

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

