Depend – 284

Oh noes! Jag glömde Blå Måndag igen. Idag blir det svart. Jag fick det här Depend-lacket i en Glossybox och tänkte att det kunde vara en bra grund för layering. Svarta lack kan man inte få för många av och det här var dessutom bra att måla med. I lacket finns även smått silverglitter. Inte unikt på något sätt men bra att ha i samlingen. Jag anar att detta ingår i Depends ordinarie sortiment men vet inte säkert. Jag använde detta i gårdagens macka.

Applicering: Två-tre lager som torkar fort. Formulan är superb.

 

English:

Black is always nice and this one contains small silverglitter. Not unique but black is a great base for layering and good to have in the stash. I used this in yesterdays sandwich.

Application: 2-3 coats and good dry time. Easy to apply as well.

 

 

11 reaktioner på ”Depend – 284

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

