En tidig julklapp

Idag var jag och hämtade ut ett paket med Orly som Lisa på Goodpr skickat. Tala om att det lyste upp denna dagen. Fyra lack fick jag skickat till mig. Två från årets julkollektion, Naughty or Nice och två från Flash Glam FX. Det ska bli kul att testa allihop och jag är sugen på att klicka hem fler från julkollektionen och Flash Glam FX.

Torrid och Miss Conduct från julkollektionen och Watch It Glitter och Rockets Red Glare från den härliga glitterkollektionen.

7 reaktioner på ”En tidig julklapp

    • Att få lack utskickat är verkligen uppskattat med tanke på hur mycket man ändå lägger ut på lack. Har inte prioriterat Orly det senaste trots att jag velat…det röda Torrid är jag otroligt sugen på att testa.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

