OPI – Holiday Glow

Kollektion: Holiday Wishes, Vinter/jul 2009

Här kommer en gammal goding. Ytterligare ett lack som jag visade precis i början på min bloggkarriär. Det är verkligen tre år sedan som jag startade upp bloggen. Jag var osäker då, på om bloggande var min grej men det var det tydligen. Inte trodde väl jag att jag skulle hålla på så här länge. Som det känns nu så vill jag aldrig sluta för det är verkligen otroligt roligt att blogga. Mest tror jag att det beror på alla andra nagelbloggare och läsare. 🙂 Utan er hade det inte varit lika kul.

Till Holiday Glow som kom med julkollektionen 2009. Jag tycker att det är ett lack som förtjänar att få komma fram igen. Det är vackert men samtidigt lite bortglömt. Färgen är mahognybrun och i lacket finns smått guldglitter…eller är det små flecks. Själva basen är ganska skir så därför syns skimret bra i lacket och det blir ett djup i lacket som jag gillar. Det skimrar och glittrar väldigt vackert. Jag gillar fortfarande lacket men var nog mer hänförd första gången jag lackade med det.

Applicering: Ganska tunt men lätt att måla med. Det täcker trots allt med tre lager och torktiden upplevde jag som snabb.

English:

Holiday Wishes, Winter/Holiday 2009

Today I will show you a beautiful polish from the holiday collection 2009. I posted this polish 2009 but I feel it’s nice to pick an oldie up once and a while. Holiday Glow is a dark brown shimmer. Looks mahogny to me and has shimmer/flecks in gold. It’s shimmery and glowy and I really like this one but I think I liked this more when I tried it the first time.

Application: Thin but easy to paint with. Three coats and normal drytime.

22 reaktioner på ”OPI – Holiday Glow

  1. Jag förstår fortfarande inte hypen gällande det här lacket. Själv trivs jag inte i det alls, och fattar inte hur folk vill betala massa dollares för att få tag på en flaska.

  2. Det ser verkligen läckert ut! Jag blir lite sugen, men jag ska försöka skära ner på lackinköpen. (Jag börjar få ont om plats!)
    Tiden går fort när man har roligt, helt enkelt! Jag har lite svårt att förstå att det är två och ett halvt år sedan jag startade upp min blogg.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

