Zoya – Julieanne

Kollektion: Wicked Collection, Hösten 2010

Meh, vad knäppt att Julieanne är från 2010. Hur i hela världen har det kunnat bli stående? Jaja, här är det iaf. Jag var verkligen in the mood för ett sådant här lack. Mörkt, vampigt lila. Basen ser väldigt mörk ut, nästan svart och den är fylld med skimmerpartiklar i lila. Det är en väldigt vacker lila och det är mycket mer gnistrande i verkligheten. I vissa vinklar ser man att det är lätt duokromt. Man kan ana guld men det är absolut inte in your face. Ett vackert lack som jag tyckte mer om än jag hade anat.

Nu har jag bara tre otestade Zoya kvar på hyllan och ska banne mig beställa hem några nya snart. Är galet sugen på Ornate och några andra äldre lack.

Applicering: Tre trevliga lager och torktiden var snabb.

 

English:

Wicked Colletion, Fall 2010

Another polish that have been standing on my untried shelf for a long time. Why? It’s such a beautiful polish. It has a very dark base and it’s filled with chunky shimmer in purple. Very sparkly and vampy. You can almost see the gold in it but it’s kinda hard to see it, though. This i beautiful anyhow.

Application: The best formula you can imagine, three coats and good dry time.

 

11 reaktioner på ”Zoya – Julieanne

  1. Fantastiskt fint lack! Älskar Zoya och älskar lila, så detta åker definitivt också upp på önskelistan. Synd bara att det är så svårt att få tag på Zoya till vettiga priser…

  2. Det ser ju jättefint ut på dig, men jag minns att jag inte gillade det så mkt, bytte bort det!
    Det är lite likt Orly Out Of This World, så jag behöll det istället, men nu har jag bytt det för ColorClub Alias istället! Hahah vad tusan håller jag på med? XD

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

