Nu ska jag kapa naglarna. Snyft.

Tittar in och säger hej. Idag är det lite bättre men det känns fortfarande lite tråkigt, det som har hänt på jobbet. Ni är så snälla som ger mig så fina kommentarer. Jag är ju sämst på att svara på dom i tid bara. Jag försöker dock svara till slut, så gott det går. 🙂 Och jag är väldigt dålig på att kommentera hos er andra för tillfället. Däremot är jag inne på massa bloggar så jag missar inget. Det har bara inte blivit av att jag har kommenterat så mycket som jag har velat.

Har inget lack på lager att visa men det kommer senast imorgon. Först ska jag gå och kapa naglarna. Bööööl, snyft, snörvel. De bara flisar sig och går sönder och jag måste verkligen klippa ner dom långt. Så fort de får längt så är det precis som att de inte kan hålla ihop. De spricker på längden på ett konstigt sätt. Ändå är jag duktig på att använda olja. Så…bered er på kortisar ett tag framöver. Jag tänker inte vila med bloggandet, det kan jag lova för jag kan så klart inte hålla mig borta ifrån lackandet.

Sååå, ses vi inte senare ikväll så ses vi imorgon. Ha en underbar lördagkväll alla ni som läser min blogg och gör mig så glad. 🙂

 

14 reaktioner på ”Nu ska jag kapa naglarna. Snyft.

  1. Förstår dig, jag väntar på att mina ska växa sig längre, de är lite olika långa, men jag har så svårt att kapa dem. Men du har så snygga naglar, jag håller tummarna för att de växer ut fort igen. Kram till dig!

  2. Det är snyggt med korta lackade naglar också! Och de växer ju ut igen förr eller senare. Själv har jag en början till en spricka halvvägs ner på ena tumnageln.. jag hoppas jag kan hålla ihop den ett tag så det växer utanför nagelbädden innan den ryker helt.

  3. Korta naglar kan absolut också vara snyggt. Och ärligt talat är det ju mer praktiskt, det kan man ju inte komma ifrån. 😉 Hoppas det ordnar upp sig på jobbet! Jobbstrul kan verkligen suga musten ur en.

  4. Du kommer tillbaka med full kraft när du känner att du orkar. Vi är kvar här och väntar på dig tills dess! Alla har vi haft en eller ett par sådanahär perioder där aktiviteten går ner. Alla har vi förståelse för det.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

