Ny olja som doftar ljuvligt

Jag behövde beställa en ny olja då jag har använt upp min CND Solar Oil. Jag kan inte riktigt uttala mig om hur bra den är då mina naglar varit i allmänt dåligt skick det senaste trots att jag har använt den oljan. Jag bestämde mig ändå för att fortsätta med samma märke men testade en variant som endast finns under en begränsad tid. Doften består av heliotrop, mjuk vanilj och en lugnande bas av exotisk bärnsten. Vanilj vet jag hur det doftar men resten? Den doftar i alla fall ljuvligt så jag känner mig nöjd med mitt köp.  Denna köpte jag på eBay men den går även att hitta på t. ex. Nails Body & Beauty.

English:

I had to order a new oil to my nails and cuticles. I couldn’t resist trying CND Solar Oil Special Edition with the new fragrance of heliotrope, vanilla, and golden amber. Oh my, this smells so lovely.

 

En reaktion på ”Ny olja som doftar ljuvligt

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

