OPI – Bring on the Bling

Kollektion: Burlesque Collection, Vinter/Jul 2010

När den här kollektionen kom upp på TD’s sida så slängde jag mig över alla glitterlacken och några till. Herregud, jag skulle bara ha dom. Sen då…två år senare har jag fortfarande inte testat alla lack som jag beställde då…förrän nu. Ja, nu ska alla vara testade om jag minns rätt.

Bring on the Bling är det guldiga glitterlacket som även innehåller glitter i fuchsia, grönt och kanske även orange. Jag upplever guldet som kalltonat vilket jag är extra förtjust i. Det här var mycket finare än jag trodde. Inte helt galet men fint, lagom blingigt. Det är ett ganska tättpackat glitter men det funkar både som layering och för sig själv.

Applicering: Det här hade en bra formula och jag lackade med tre lager. Det torkade väldigt fort.

English:

Burlesque Collection, Winter/Holiday 2010

I have had this since I got it 2010. That’s nuts. This is a glitter with cool toned goldglitter and glitter in fuchsia, green and maybe eve orange. Very nice. I really like this one but thought that I wouldn’t like this as much. You can use this as layering or for itself. It’s great in both ways.

Application: Good formula and covers well in three coats. Good dry time.

18 reaktioner på ”OPI – Bring on the Bling

  1. Fina bilder men just det här köpte jag aldrig. tror det blev tre glitter för min del och det tog ett tag innan jag föll till föga för dem. Jag var mer sugen på skimren då.

    • Alltså, The Show Must Go On…<3 Det är nog en av favoriterna och slår alla glitterlack med hästlängder. Köpte inte alla skimmerlack men denna kollektionen var en hit. Hade lätt kunnat tänka mig alla.

  2. Hela den kollektionen verkar ju ha varit en hit, attans att man inte var mer nörd då. Vissa av dem är ju inte speciellt lätta att få tag på idag. Snyggt är det, tror det var det jag ville komma fram till;)

  3. Nej, jag är ju inte mycket för guld, även om detta var fint. Guld är en sådan färg som oftast är snyggare på andra än på mig själv faktiskt.

    Nu måste jag bara få uttrycka en önskan. Har du eller skulle du kunna tänka dig att göra ett inlägg om hur du fotar dina naglar,(kamera, omgivning, ljus och ev redigering) och ett om hur du tar hand om och hur du målar naglarna? Vore jätteintressant. Du vet ju att jg är lite avis på dina bilder och är därför undrande om hur de blir till. De får ju sånt djup…

    • Jag blev verkligen lätt rosig om kinderna nu. Vad roligt att du tycker om mina bilder.

      Jag gör egentligen inget speciellt men självklart skulle jag kunna göra ett inlägg och skriva om hur jag gör. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

