Milani – 3D

Kollektion: 3D Holographic

Idag sken solen. Vilken upplevelse. Gnistrande pudersnö och sol på det. Det kunde inte ha blivit ett bättre väder första advent. Vi har inte fått så mycket snö men det ligger lite grann på backen vilket gör att man får julfeeling. 🙂

Jag passade på att bara göra en swatch på 3D men jag tycker i själva verket att lacket är värd en riktig manikyr, alltså att få bäras en hel dag, minst. Jag vill fortfarande inte slösa på Jade eftersom jag fick fila ner naglarna ännu mer idag. Buhuu.

3D är det guldiga hololacket i Milanis kollektion på sex hololack. Jag tror att dessa fortfarande finns på Cherry Culture. Jag blev lite förvånad över att jag gillade det här så mycket. Det är nämligen en väldigt gultonad guldfärg som egentligen inte är favoritfärgen. Men med holognistret i lacket blev det något speciellt. Jo, jag gillar det och kan mycket väl tänka mig att bära detta en hel dag.

Applicering: En perfekt formula som täcker på tre lager. Torktiden är snabb så jag kan bara rekommendera det.

 

English:

3D Holographic

I can’t believe it! The sun was shining today. It was a perfect christmas weather and still, it’s only December 2nd. I love it. Some glistering snow and sun. Wonderful.

I had to do a swatch of Milani 3D, the golden holo in the collection and I was surprised by how much I liked this. I just did a quich swatch on my left hand but I wouldn’t mind wearing this for a whole day. It has glistening holo shimmer in it and looks fab in the sun.

Application: Perfect fomula and covers with three coats. Good dry time.

 

Milani - 3D 04

Milani - 3D 05

Milani - 3D 06

Milani - 3D 01

Milani - 3D 02

Milani - 3D 03

Milani - 3D 07

Milani - 3D 08

Och så några bonusbilder på adventsmyset. 


2012_12020109

2012_12020105

2012_12020107

 

11 reaktioner på ”Milani – 3D

  1. Du är, medvetet eller omedvetet, med på guld-dagen i Kristies nagelutmaning! Jag håller med om att 3D är ett fint lack. Härliga bilder också.

  2. Fint! Om man tjatar skyndar du dig att visa upp de andra Milani 3D skönheterna då? Isåfall kommer här en massa tjat från mig, tjat tjat tjat. ;D

    Trodde väl aldrig jag skulle lockas av ett gulguldigt lack, men det gör jag nu! ❤

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

