Orly – Torrid

Kollektion: Naughty or Nice Collection, Vintern/Julen 2012
Utskickat för recension

I förrgår träffade jag några tjejkompisar och vi hade vår egna lilla julklappsutdelning. Klapparna får högst kosta 50 kr styck så jag slog till på två nagellack från utlandet. Det ena lacket blev favoriten ur China Glaze Summer Neons, Surfin’ For Boys och det andra, Color Clubs Peridot-dupe, Editorial. Jag tror att de som fick lacken blev glada, det hade jag blivit. 🙂

Idag tänkte jag fortsätta med att visa jullack. Torrid fick jag utskickat till mig från Goodpr och jag var riktigt sugen på ett rött skimmerlack igår. Det här är vackert och klassiskt. Inte helt unikt men såna här lack kan man inte få för många av. Det är en djup, lite mörkare röd som glöder något fantastiskt. Perfekt till jul och perfekt när som helst.

Applicering: Två lager perfekt formula. Torkar snabbt som attan.


English:

Naughty or Nice Collection, Winter/Holiday 2012

Torrid is a classy and gorgeous dark red shimmer that glows. So deep and beautiful. Not the most unique shade but that doesn’t matter. I love these kind of shades and love to have many bottles of red shimmers in my stash.

Application: Two perfect coats. The dry time is really good.

 

Orly - Torrid 02

Orly - Torrid 01

Orly - Torrid 04

Orly - Torrid 05

Orly - Torrid 06

Orly - Torrid 07

Orly - Torrid 08

 

12 reaktioner på ”Orly – Torrid

  1. Jag älskar verkligen det här lacket. Det är urtjusigt på dina bilder och jag vet att det är ännu finare i verkligheten!

  2. Fantastiskt snyggt! Är mer avis på dina naglar nu än nånsin sen jag brutit av fyra stycken den här veckan. Fyra!!! Depp :/

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

