Glitter Gal – 10 to Midnight

Brrrr! Vilken kall holofredag det blev. Det ser ut att bli en fin vinterdag här i alla fall.

I söndags, när solen tittade fram, passade jag på att lacka med 10 to Midnight som är ett blygrått hololack. Jag gillar verkligen den kalla, gråa färgen på det här och regnbågen är ganska tydlig. Bättre än många andra lack från Glitter Gal som jag har provat. Det svåra var att få bra bilder i solen som står så lågt nu under vintern. Det blir ju som att fota i kvällssolen på sommaren. Alldeles för gula bilder och även om man ser hur vackert det är egentligen så har kameran problem med att fånga upp det. Fick försöka ta kort i konstiga vinklar så vissa bilder ser nog lite skumma ut.

Applicering: Två lager och lätt att måla med. Aningens tjock formula. Torkade ganska fort men inte så fort som hololack brukar göra.

 

English:

It’s a really cold winter day today but the sun is shining and it’s frosty and sparkly outside. Beautiful. It’s also holofriday today and I will show you 10 to Midnight. It’s a graphite grey holo that’s unique to me. Good rainbow and very gorgeous in the sun. It is hard to get decent pictures while the sun stands low the whole day this time of the year. I can assure you, it’s beautiful.

Application: Two coats that’s on the thicker side. Dries rather fast.

 

Glitter Gal - 10 to Midnight 03

Glitter Gal - 10 to Midnight 08

Glitter Gal - 10 to Midnight 01

Glitter Gal - 10 to Midnight 02

Glitter Gal - 10 to Midnight 04

Glitter Gal - 10 to Midnight 05

Glitter Gal - 10 to Midnight 06

Glitter Gal - 10 to Midnight 07

 

7 reaktioner på ”Glitter Gal – 10 to Midnight

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

