Mitt första paket från Beauty Lounge

Jag började undra vart det här paketet hade tagit vägen men efter en månad hittade det hem till mig. Vad jag har förstått så brukar denna webshop sega med leveranserna. Det verkar som att det tar lång tid innan de går iväg från själva shoppen. Jag blev glad att det kom fram till slut. Väntan på paket är ju nästan halva grejen. 🙂 Fast…det får ju inte dröja allt för länge. Det blev åtta lack ur OPI Skyfall-kollektion och ett Jessica.

English:

I ordered some goodies from Beauty Lounge but the delivery time was a month. Well, I’m glad that I finally got the package.

 

OPI - Skyfall 01The World Is Not Enough, On Her Majesty’s Secret Service, Live And Let Die

OPI - Skyfall  03Die Another Day, The Spy Who Loved Me, You Only Live Twice

OPI - Skyfall  02Jessica – Glitterati, GoldenEye, The Living Daylights

 

9 reaktioner på ”Mitt första paket från Beauty Lounge

  1. Men MUMS vilka lack, så otroligt avis! Har varit så pank i höst/vinter att jag inte kunnat köpa vare sig Skyfall eller Germany! *the horror*

    Nä MBL verkar inte vara nån vidare sida tyvärr…
    Nu verkar ju Phoenix Beauy Lounge vara ett najs alternativ!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

