Depend – 325

Kollektion: Hösten 2012

Det blev en Blå Måndag trots allt men ute är det grått. Jag kände mig lite rastlös igår kväll så jag lackade om till det mörkblå skimmerlacket 325. Det finns grönt i basen och skimret är blått. Lacket ser mörkt petrolblått ut och har en enastående glans. Det är väldigt mörkt och på håll uppfattas det nästan som svart i vissa ljus. Skimret är riktigt snyggt men idag har jag tyvärr tipwear.

Applicering: Tre lager och en väldigt bra formula. Det torkar dessutom fort.

 

English:

Fall Collection, 2012

It’s Blue Monday but outside it’s grey. On this blue monday I will show you Depend 325. 325 is a dark blue shimmer with hints of green. It’s almost black in some lightning but mostly you can se the beautiful shimmer. It leans towards petrol and it’s super shiny.

Application: Smooth and perfect formula. Three coats and good dry time.

 

Depend - 325 03

Depend - 325 01

Depend - 325 02

Depend - 325 04

Depend - 325 05

Depend - 325 06

10 reaktioner på ”Depend – 325

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

