OPI – Die Another Day

Kollektion: Skyfall Collection, Vintern/Julen 2012

Jag fortsätter med jullacken så här innan jul. Die Another Day är ett lack jag slängde med i senaste beställningen utan att veta om jag egentligen behövde det. Jag tar i om jag säger att det är ett måste, för det är det inte. Det är absolut ett vackert rött skimmerlack med det välkända djupet och den vackra glöden och det lutar mycket åt orange. Det är ett lack som jag trivs bra i men det hade inte behövts i samlingen egentligen. Jag är ändå glad att jag har det. 🙂

Applicering: Löjligt bra formula. Täcker lätt på två lager. Man kanske till och med hade kunnat komma undan med ett. Torktiden är snabb.

 

English:

Skyfall Collection, Winter/Holiday 2012

I would like to show you more holiday polishes. Die Another Day from Skyfall is a red shimmer that leans a lot towards orange. It has depth and is so glowy. Beautiful but not a must have in my stash. I’m glad I have it though.

Application: Flawless application. Two coats covers well and maybe one coat is enough. The dry time is very good.

 

OPI - Die Another Day 04

OPI - Die Another Day 06

OPI - Die Another Day 07

OPI - Die Another Day 08

OPI - Die Another Day 09

OPI - Die Another Day 10

OPI - Die Another Day 12

 

15 reaktioner på ”OPI – Die Another Day

  1. Helt okej lack som jag säkert hade varit glad åt om jag fick det men jag känner inte att jag måste köpa det. Men OPI kan göra röda skimmer, det kan de,

  2. Ping: När det lackar mot jul — Johanna Frölander

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

