Nytt i veckan

Dan före dan idag och jag har redan förberett julnaglarna. Det inlägget kommer imorgon. Jag har grejat och stökat så det har inte blivit så mycket lackning i helgen. Naglarna däremot, har fått ta stryk. Kommer nog bli tvungen att kapa dom igen lagom till nyår. Buhuu. Nåja. Maten är klar och den blev superdupergod. Gjorde en ansjovisrulle som jag var osäker på. Lät det verkligen gott liksom? Det blev fantastiskt ljuvligt.

Eftersom jag inte har bloggat sedan i torsdags så ville jag in här och säga hej och visa två lack som kom från Nailmail i veckan. Två är restade och kommer senare. De två jag fick nu är verkligen gudomliga. Denna gången var det Glitter Gal och de har bytt flaskor. De känns lyxiga nu och förpackades i små kartonger. Lacken är multikroma och jag tror att man kan använda dessa både på egen hand eller som layering. Ska bli så spännande att testa.

Hoppas att ni får en mysig dag idag och jag passar på att önska er alla en God Jul redan nu.

 

English:

I wanted to check in here quickly to say hi! 🙂 I haven’t really got the time to do my nails but my christmas mani is done and I”ll show you that tomorrow.

I also want to show you two new bottles that I got from Nailmail this week. Beautiful polishes in beautiful bottles. Two more bottles will arrive later.

 

Glitter Gal fr Nailmail Dec-12Last Light Brilliant, Wild Violets Brilliant

3 reaktioner på ”Nytt i veckan

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

