China Glaze – Lorelei’s Tiara

Kollektion: Eye Candy 3D Glitters Collection, Vintern 2011

Hoppas att ni hade en bra kväll igår och kunde fira in det nya året på bästa möjliga sätt. Vi fick agera nyårsvärdar i sista minuten då några blev sjuka som vi skulle fira med, bl. a. han som skulle anordna festligheterna. Jag har därför inte hunnit blogga som jag tänkt men det har jag inte gjort under julledigheten alls. Har varit riktigt lat och inte lackat naglarna så ofta som jag trodde att jag skulle göra. När man har tid och allt liksom…Inte har jag varit bra på att svara på kommentarer eller kommentera hos er andra heller men snart blir det andra bullar.

Nä, bloggningen ska det bli bättring på. Jag hann i alla fall förbereda min nyårsmanikyr och det blev ett perfekt lack för en sådan kväll. Lorelei’s Tiara fanns på One Inch Nails topplista för året så det åkte fram sista dagen 2012. Lacket består av packat smått silverglitter i en klar bas och större glitter i ljusblått eller turkost. Lite svårt att avgöra. Oavsett så är det så äckligt snyggt. Glittrar hej vilt och jag älskar det blå glittret i som piffar till lacket extra mycket.

Applicering: Enkelt att måla med och jag har använt tre lager. Torktiden är snabb.

 

English:

Eye Candy 3D Glitters Collection, Wintern 2011

Lorelei’s Tiara was my New Year’s Eve Mani and a perfect one. This glitter is amazing. It’s packed with fine silver glitter in a clear base and has some light blue glitter as well. So sparkly and festive.

Application: Good formula and dry time. Three coats.

 

China Glaze - Lorelei's Tiara 02

China Glaze - Lorelei's Tiara 01

China Glaze - Lorelei's Tiara 03

China Glaze - Lorelei's Tiara 04

China Glaze - Lorelei's Tiara 05

 

20 reaktioner på ”China Glaze – Lorelei’s Tiara

    • Det förstår jag. Det kommer nog att komma på min topplista också även om det inte kom på bloggen förrän 2013. 🙂 Jag hade det ju på naglarna 2012. 🙂

  1. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

