Julklappar med lackinnehåll

Helt otroligt. Det har gått över en vecka sedan det var julafton och jag fick riva upp några skojiga julklappar innehållandes lack. Så lat har jag varit så att jag inte ens har fotat mina klappar och visat här på bloggen. Jag är så glad över allihop och måste börja lacka med dom inom kort.

English: I got some nice christmas gifts that I haven’t showed you. 🙂 Here’s some of the goodies.

 

Electra, Ziv, LoganElectra, Ziv, Logan

Storm, Blaze, AuroraStorm, Blaze, Aurora (Hela Ornate-kollektionen fick jag av mamma och pappa)

Ray of Light, Sweet DreamsDeborah Lippmann: Ray of Light, Sweet Dreams (Från mamma och pappa)

Naked, Bad Landing, DrasticNaked, Bad Landing, Drastic (Köpta på Gekås av mamma)

Hits Mari Moon UniqueHITS Mari Moon Multigirl Unique
Chameleon, Daring, Unconventional, Artsy

Hits Mari Moon ModernHITS Mari Moon Multigirl Modern
Dreamer, Cool, Cutie Pie, Trendy
(Båda HITS-paketen fick jag av min bror)

China Glaze - Blue Bells RingChina Glaze – Blue Bells Ring (Det här köpte jag själv på evilbay)

Dennis vill hjälpa tillIdag var Dennis lite nyfiken på vad jag gjorde.

Dennis vill hjälpa till 01

Självklart fick han vara med. Det var så synd om honom igår då vi hade en hund i huset och Dennis fick vara instängd i källaren alldeles själv. Jag gick ner och tittade till honom efter att det hade smällts av smällare överallt i området (inte vi) och då var han så skärrad stackaren. Min lille plutt.

17 reaktioner på ”Julklappar med lackinnehåll

  1. Det var inga dåliga julklappar :)) Stackars Dennis.. Det är inte lätt och vara djur på nyår. Familjens katt gick ut vid 16, för en snabb kiss trodde vi.. Kom tillbaka, blöt och lerig kl 02.. Har säkert legat och tryckt ngnstans 😦

    • Nämen stackars missen. Jag släppte ut katten vid två-halv tretiden på natten och han kom inte tillbaka förrän på eftermiddagen dagen efter. Trodde han hade dragit i protest. :S

  2. Shit vilka grymma lack, du måste ha varit väldigt snäll:) Stackars lilla Dennis. Vi hade med en hund här på nyår men satte upp en spärr för trappan så fick hunden vara på nedervåningen och Babs där uppe. Tror inte hunden ens var medveten om Babs närvaro och då låg hon ändå i trappen mellan 1-3, men moppsar har nog inte så bra luktsinne:)

    • Jag har försökt att sköta mig hela året. Det är det värt om det här är belöningen. 🙂

      Hundar verkar inte reagera på samma sätt som katter. Den hunden som var hemma hos oss sprang mest omkring och var glad och brydde sig inte om Dennis när han såg honom. Dennis skakade och svansen var burrig så det var lika bra att stänga in honom. Jag fick så dåligt samvete för det. :/

  3. Vilka bra julklappar… själv fick man inte ett enda nagellack i julklapp 😦 Hoppas du swatchar dem snart så att man får se hur de ser ut på naglarna, för de ser otrolig fina ut allihopa, även Dennis 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

