NYX Advanced Salon Formula – Enchanted Forest

Jag försöker få till en topplista för 2012 och dör snart av beslutsångest. Det är ju nästan omöjligt att skala av så att man bara har 20 lack kvar. Det är många lack som förtjänar att vara med på listan.

Under tiden passar jag på att visa er ett vackert lack som jag bar dagen innan nyårsafton och under den där nailarten som jag inte var så nöjd med. Det här lacket borde ha fått vara för sig självt hela tiden. Det är ett grönt lack med skimmer och glitter i massa härliga färger bl. a. grönt och guld. Jag upplever det som att basen är i någon slags jelly och sedan är det skimret och glittret som gör att det blir täckande.

Applicering: Skirt med enkelt att måla med. På bilderna är det tre lager och det torkade förvånansvärt fort.

 

English:

I have began to work on my top list of 2012 and that’s not easy. I hope I can finish that list soon. But first I wanted to show you this green beauty. The jelly base is filled with green and gold glitter and shimmer and is just gorgeous.

Application: Sheer but good formula. Three coats and fast dry time.

 

NYX - Enchanted Forest 09

NYX - Enchanted Forest 01

NYX - Enchanted Forest 03

NYX - Enchanted Forest 07

NYX - Enchanted Forest 06

NYX - Enchanted Forest 05

NYX - Enchanted Forest 04

 

21 reaktioner på ”NYX Advanced Salon Formula – Enchanted Forest

  1. Detta landade i min brevlåda idag (tillsammans med några fler lack)! Ska bli kul att prova, dina bilder ger ju som alltid mersmak. 🙂

  2. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

