IsaDora – Mulberry Wine

Vad sägs om en gammal goding? Jag har fortfarande alldeles för många otestade i samlingen och några som är testade men inte visade på bloggen och verkar aldrig få bukt med det där. Jag köper ju nytt hele tin. Om ni har några önskemål på vad ni vill se får ni gärna hojta till. 🙂

Mulberry Wine är ett gammalt lack som jag skaffade för säkert fyra år sedan eller mer. Jag har aldrig visat det på bloggen och det var längesedan jag bar det. Det är oerhört snyggt och påminner lite om OPIs två murriga rödtonade skimmerlack från Germany-kollektionen. Detta skulle även platsa utmärkt i IsaDoras kollektion Jewels of the Orient. Mulberry Wine är vampigt, mörkt och skimrigt. Jag har jättesvårt att avgöra vad det är för färg på basen. Den kan vara mörkt, mörkt brun eller vinröd. I lacket finns vinrött och guldigt skimmer som glöder i lacket. På nageln är det både vinrött, brunt och ibland hintar lila till.

Applicering: Gammalt lack med normal pensel. Gött. Bra formula som täcker på två lager och torkar fort.

 

English:

Today I will show you an old polish. I think I bought this four years ago or something. I have used this before but not showed you this on the blog. This is a gorgeous shimmer. Very vampy and glowy. It has a dark base and I’m not sure what color it is. Dark brown or dark wine. It has both wine red and golden shimmer and looks fab on the nails. I really like this one.

Application: This has the older and not that creepy wide brush. Godd coverage in two coats and great formula. Good dry time as well.

 

IsaDora - Mulberry Wine 07

IsaDora - Mulberry Wine 04

IsaDora - Mulberry Wine 05

IsaDora - Mulberry Wine 06

IsaDora - Mulberry Wine 08

IsaDora - Mulberry Wine 09

 

17 reaktioner på ”IsaDora – Mulberry Wine

  1. Undrar om jag har detta? Känns som det iaf eller så har isadora något dupeliknande. Fint lack i alla fall. Mulberry wine är ju förövrigt engelska ordet för glögg, och lite glöggfärgat skulle det ju kunna vara. 😉

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

