Jade – Déjà Vu

Egentligen ville jag invänta solsken men nu kunde jag inte hålla mig längre så jag plockade fram det härligt rosa Déjà Vu från Jade. Är det Skimmerskuggans holofredag så är det. 🙂

Äntligen har jag då testat ett Jade och jag är inte besviken. Det blev rosa eftersom det var väldigt längesedan som jag använde det. Den rosa nyansen är mmm–mm-mm. Smarrig och glad. Inte ljusrosa, inte cerise utan en färgstark mellanrosa. Jag vet att det här har fina regnbågar för det såg jag när jag tittade på naglarna i viss belysning men där var det omöjligt att fota. I min belysning som jag använder funkade det sådär. Den belysningen funkar till de flesta lacken men holoeffekten dör lite.

Jag ska försöka bättra mig med att använda holosar när solen är framme men jag har en förmåga att snåla på holosarna. Det kan vara mitt nyårslöfte eftersom jag inte har haft något hittills. Mer holosar i sol. 🙂 Japp, så får det bli.

Applicering: Som en dröm. Lacket glider på precis som man vill och det här hade kunnat vara en ”one coater” men jag körde på två vilket var helt onödigt egentligen. Det torkar inte lika snabbt som holos jag provat tidigare men det gör inget.

 

English:

My first connection with Jade and I’m totally satisfied. I couldn’t wait for the sun anymore so I chose to paint my nails with Déjà Vu, a gorgeous medium pink with rainbows. This one is so cute but my lightning does unfortunately not bring the holo out. I will try to be better at painting my nails with holos when the sun is out. 🙂

Application: Like a dream. Goes exactly where you want it to go. I used two coats which isn’t necessary. This is a one coater for sure. A bit longer dry time than I’m used to when painting with holos but I don’t mind.

 

Jade - Déjà Vu 04

Jade - Déjà Vu 02

Jade - Déjà Vu 03

Jade - Déjà Vu 05

Jade - Déjà Vu 06

Jade - Déjà Vu 09

Jade - Déjà Vu 10

 

23 reaktioner på ”Jade – Déjà Vu

  1. Jag älskar verkligen mina Jadelack och jag tycker de rosa är väldigt trevliga trots att det normalt sett inte är mina förstahandsval. Alla tre rosa i Jades holo-serie är verkligen fina!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

