Cirque – Curiosity

Kollektion: Objet d’Art Collection

Här kommer ytterligare ett lack som Norway Nails har skickat till mig för recension. Jag ser verkligen fram emot öppnandet av webshoppen då bl. a. Cirque kommer att finnas där. Det är ett märke som jag har varit väldigt nyfiken på och speciellt kollektionen där Curiosity ingår. Det här lacket blev ganska snabbt en röd favorit. Hjälp, så vackert. Basen är underbart körsbärsröd och är fullständigt späckat med guldskimmer och glitterflecks. Det torkar halvmatt så överlack är att föredra. Ja, det är verkligen underbart och omöjligt att fota. Det kommer liksom inte till sin rätt.  Det är helt enkelt ett smaskigt lack. Det kommer att bli fler Cirquelack för min del. Längtar.

Applicering: Här finns inget att klaga på. Jag har använt tre tunna lager och det torkar snabbt.

 

English:

Objet d’Art Collection

Here’s another polish Norway Nails sent me for review and this one is a red stunner. I looking forward to the opening of the webshop beacause I need more Cirque polishes. Curiosity is a cherry red beauty packed with shimmer and flecks in gold. Just gorgeous.

Application: Very good formula and I used three thin coats. The dry time is good as well.

 

Cirque - Curiosity 01

Cirque - Curiosity 09

Cirque - Curiosity 08

Cirque - Curiosity 06

Cirque - Curiosity 05

Cirque - Curiosity 03

 

 

16 reaktioner på ”Cirque – Curiosity

  1. Åh, det här var helt ljuvligt! Absolut ett Helena lack. Cirque är nog ett av dom märkena jag är mest nyfiken på också av Indie lacken. Så det lär nog bli en beställning någon gång när jag får öppna plånboken igen 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

