Roligt utskick samt lite annat smått och gott

Hjälp, vad trötter jag är idag. Vi drog till gymmet på förmiddagen där det var svinkallt. När jag kom hem dog jag av trötthet och har inte återhämtat mig än riktigt. Jag orkade i alla fall lacka om naglarna men det har man nog alltid lite extra ork till.

Jag har inte visat att jag köpt Precision Twinkle Toes på eBay, tack vare Sminkan och One Inch Nails. Såg att även Nailtastic föll för det lacket. 🙂 China Glaze Emerald Sparkle (originalversionen) hittade jag också på eBay. Jag var ju lite osäker på om jag hade den riktiga versionen av Emerald Sparkle så jag gjorde en chansning och klickade hem ett på eBay. Det var helt klart originalet och så mycket snyggare.

English: I have bought some new polishes. Two on eBay (the original China Glaze Emerald Sparkle, Precision Twinkle Toes), three H&M on sale and OPI Mariah Carey Collection was sent to me for review. Yay. 🙂

 

eBay Januari-13Precisionlacket hade tyvärr läckt lite under leveransen men jag tror inte det är någon fara med innehållet.

H&M Rea Jan-13H&M-lack för en tia styck. Klart man passar på.

Det roligaste av allt är dock paketet med Mariah Carey-kollektionen som kom som pressutskick igår. Jag hoppade och studsade av glädje. 🙂 Någon närmare presentation behövs nog inte så jag skriver mer om lacken när jag visar de på naglarna.

 

OPI - Mariah Carey 01

OPI - Mariah Carey 02

 

 

 

6 reaktioner på ”Roligt utskick samt lite annat smått och gott

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

