OPI – Anti-Bleak

Kollektion: Mariah Carey Collection, Våren 2013

Idag är det söndag men jag är inte hundra på att jag hinner göra någon nail art idag. Jag hoppas. Ska i alla fall försöka förbereda så att det blir en blå måndag imorgon.

Just nu har jag en lergryta i ugnen med en stor bit fläskkarré. Jag tänkte försöka mig på pulled pork som låter så himla gott. Hoppas mitt experiment kommer att lyckas. Efter detta inlägget blir det städning och om jag får tid över kommer jag ägna den åt naglarna.

Igår lackade jag med Anti-Bleak som ingår i Marey Carey Collection. Det är ett mörkt bärigt lack med lila ton som jag tycker är riktigt fint. Inte lacket jag skulle skriva högst på önskelistan men det är klädsamt och nära på vampigt. Skulle kunna tänka mig att detta är en bra grund för nail art. Ja, jag har börjat tänka lite så nu också. Jag har inte testat det utan slängde på glitter istället. Det för ni se senare idag eller i veckan. 🙂

Applicering: Ingen höjdare att lacka med om man har torra linser på sig. 🙂 Äsch, skämt åsido. Ganska tjock formula och det täcker på två lager. Det gillar jag. Torktiden var normal.

 

English:

Mariah Carey Collection, Spring 2013

I have pulled pork in the oven and it’s the first time I try that. I guess it will taste like heaven. I hope so anyway. 🙂

Yesterday I tried Anti-Bleak, the dark, berry creme that leans a lot towards purple. I nice almost vampy polish that I probably wouldn’t have put on top of my wishlist but I’m glad I have it. It could be a great base for nail art. 🙂

Application: This is rather thick but it covers in two coats which is great. The dry time is normal.

 

OPI - Anti-Bleak 02

OPI - Anti-Bleak 01

OPI - Anti-Bleak 03

OPI - Anti-Bleak 04

OPI - Anti-Bleak 05

OPI - Anti-Bleak 06

 

37 reaktioner på ”OPI – Anti-Bleak

    • Bästa belysningen. 🙂 Köpte ganska nyligen på Clas Ohlson. Frågade efter dagsljusbelysning och fick bra hjälp att hitta spottar. Min förra belysning var alldeles för gult i ljuset.

  1. Ping: Nailstation – Vandalism Art 93 « ClawsInColor

  2. Hmm, det där är ett lack som man vill äga men inte köpa själv, skön färg men inte så hejdundrandes must-have 😉 Det passar väldigt bra på dig men känner att det kanske skulle ge min hud en närmast gröngul ton..

  3. Väldigt fin lila, helt i min smak. Tycker kollektionen överlag varit grym. Väntar på minidlaskor av liquid sand som dimper ner i brevlådan när som.

    Tack för en inspirerande blogg och kanonbilder!

  4. Åh jag hade ju bestämt att jag inte behövde detta men nu har du fått mig att ändra mig! Har ju en liten svaghet för lila lack och det ser ju så där mumsigt glansigt och härligt ut på dina bilder, haha! 😛 Är det Seche du använt som överlack?

  5. “OPI – Anti-Bleak ClawsInColor” ended up being a beneficial blog.
    If only there were a lot more blogs like this
    excellent one in the web. Well, thank you for your personal precious time,
    Cyril

  6. Ping: OPI Mariah Carey Collection Spring 2013 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

