Nailstation – Vandalism Art 93

Det verkar bli en grå måndag idag men egentligen är det ju en Blå Måndag. Det blå inlägget kommer senare under dagen. Först vill jag visa ett glitterlack som jag fick utskickat från Wenche  som startar upp Norway Nails väldigt snart. Februari närmar sig med stormsteg och jag längtar tills att få leta runt på den nya webshoppen. Hon skickade ut så fina lack och Nailstation Vandalism Art 93 är ett av dom. Ett glitterlack med lika stora hexagonaler i grönt, fuchsia, silver och guld. Hexagonalerna är i samma storlek som de i OPI The Living Daylights från Skyfall. Det har jag inte testat ännu men det kommer.

Nailstation är ett märke som jag inte hört talas om tidigare. Jag är väldigt glad över att ha fått möjligheten att testa och det ska bli intressant att se vad märket mer har att erbjuda.

Jag har varit osäker på vad jag ska lägga detta glittret över men när jag hade fått hem Mariah Carey-kollektionen tyckte jag att Anti-Bleak kunde vara en bra bas för det här. Svart hade förmodligen blivit bäst men jag tycker ändå att det blev helt ok över Anti-Bleak. Jag tycker det här är ett skoj glitter med unik kombination av färger. Det enda som eventuellt kunde störa mig var att jag fick mer gröna glitter på vissa naglar och mer av t. ex. silverglitter på några så att det kunde se lite olika ut. Men det är nog bara jag som är lite petig. Måste nog testa över svart också. 🙂

Applicering: Jag har två lager över Anti-Bleak och det är lätt att sprida ut glittret. Torktiden var snabb.

 

English:

It’s a grey Blue Monday today. The blue post comes later today. First I wanted to show you this glitter that I got the opportunity to try. I got this from Wenche that opens Norway Nails February 1st. I’m looking forward to that.

Nailstation is a brand that is totally new for me and it was fun to try it. I look forward to see more of this brand. This glitter consists of bigger hexagonals (same size as the ones in OPI The Living Daylights from Skyfall) in green, fuchsia, gold and silver. I’m sure this could look great over black but I tried it over OPI Anti-Bleak and that was not a bad choice.

Application: Very easy to spread the glitter over the nail. I used two coats here and the dry time is good.

 

Nailstation - Vandalism Art 93 01

Nailstation - Vandalism Art 93 02

Nailstation - Vandalism Art 93 07

Nailstation - Vandalism Art 93 06

Nailstation - Vandalism Art 93 05

Nailstation - Vandalism Art 93 04

 

7 reaktioner på ”Nailstation – Vandalism Art 93

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

