Depend Mirage

Idag när jag kom hem väntade ett sött paket på mig. Det var fyllt med Depends senaste kollektion Mirage som släpps i butik v. 9 och kommer att kosta 39 kr/styck. Serien innehåller 12 lack och finns i begränsad upplaga. Vilken kul och intressant kollektion det här ser ut att vara. Massor av fina lack i gnistrande färger som ska bli kul att testa. Jag är jättetrött så jag orkar tyvärr inte skriva in vad de heter nu men det kommer ju när jag swatchar. Hoppas ok, annars kan jag komplettera med nummer och namn på lacken senare. 🙂

Depend beskriver kollektionen på följande sätt:
Härliga metalliclack med stort djup som får naglarna att glittra ikapp med solen.

 

English:

Today I got a cute little package containing Depend’s Collection Mirage. It’s limited edition and consists of 12 bottles in sparkly metallic shades that look really interesting. I will try these as soon as I can.

 

Depend Mirage 01
Depend Mirage 02

Depend Mirage 03

These were sent for review. Swatches are coming as soon as possible.

14 reaktioner på ”Depend Mirage

    • Det tycker jag med. Känns jättespännande att få hem pressutskick. Det är inget jag är bortskämd med.sedan tidigare. Nu ska jag försöka få till swatches så fort jag kan. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

