OPI – Stay The Night

Kollektion: Mariah Carey Collection, Våren 2012
Utskickat i recensionssyfte

Nästa Liquid Sand-lack som jag ger mig på är Stay The Night. Bli nu inte avskräckta av bilderna. Jag vet att det ser hemskt ut på dom. Det var inte helt lätt att fota den matta, sandiga finishen utan ljuset reflektras i ojämnheterna och gör att det ser halvfuktigt och knöggligt ut. Jag pratade om att Get Your Number såg ut som asfalt med gnister. Här snackar vi asfalt men med rött gnister. Rockigt värre. Även detta föll mig väl i smaken och jag vill se fler sand-lack i andra färger. Dessa lack förtjänar att ses i verkligheten då bilderna inte gör lacken rättvisa.

Applicering: Tre lager som är lätta att applicera. Det torkade inte lika fort som Get Your Number men det är godkänt.

 

English:

Mariah Carey Collection, Spring 2013
Sent for review

The next Liquid Sand-polish I’ve tried is Stay The Night that look pretty ugly in my pictures. You must see this irl. It looks wet and very bumpy in my pictures but in person it’s so cool. Matte and sandy with glitter in red. Rock & roll.

Application: Three coats and good formula. The dry time is ok.

 

OPI - Stay The Night 06

OPI - Stay The Night 01

OPI - Stay The Night 03

OPI - Stay The Night 04

OPI - Stay The Night 05

OPI - Stay The Night 07

OPI - Stay The Night 08

 

 

27 reaktioner på ”OPI – Stay The Night

  1. Älskar Get your number, detta ser också riktigt nice ut. Förresten så släpper ju China Glaze sin kollektion Textures snart. en hel hög med liquid sand-lack i väldigt somriga färger 🙂 Som ett tips (som du säkert redan vet om)

    • Detta är minst lika fint. Möjligtvis är detta coolare. Ja, det är klart att jag vet att det kommer fler texture-lack. 😉 man är ju nörd. De är jag mer tveksam till dock men inväntar swatches. 🙂

    • Det är så svårt att fota korrekt. Det ser ju inte så här knöggligt ut irl. Det ser verkligen ut som svart sand med gnister i. Jag säger det igen. Det är så jävla metal. 😀

  2. Ping: OPI Mariah Carey Collection Spring 2013 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

