Zoya – Dannii

Kollektion: Intimate Collection, Våren 2011

Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarerna det senaste. Har haft tidsbrist men tar det så fort jag hinner. Ogillar verkligen att inte hinna med det där.

Idag visar jag ett inte helt nytt lack som jag köpte under våren 2011. Först fick jag höga förväntningar på lacket men sedan läste jag att många inte var imponerade av Dannii. Kanske är det därför jag har väntat med att testa. Återigen blev jag fötjust. Hoppas inte min trovärdighet sjunker när jag hela tiden är så postitv till alla lack. Jag är alltid ärlig i min utlåtanden men ni kanske tröttnar när jag åååh-ar och har mig inför alla lack. 🙂

Jaja. Det här var alltså finare än jag hade trott. Ja, jag gillar det väldigt mycket. En otroligt vacker lila, som är en aning för blått på mina bilder, med skimmer i guld. Det är nästan duokromiskt men det är inte ett sådant lack. Skimret lurar ögat att tro det i alla fall.

Applicering: Formulan är som smör och glider på fint. Tre lager och normal torktid.

 

English:

Intimate Collection, Spring 2011

This one isn’t really new but that doesn’t matter. It’s so beautiful. Purple with shimmer in gold which makes this look almost duochromic. A little too blue in the pictures of course.

Application: Like butter and look best with three coats. The dry time is normal.

 

 

Zoya - Dannii 04

Zoya - Dannii 01

Zoya - Dannii 02

Zoya - Dannii 03

Zoya - Dannii 05

Zoya - Dannii 06

Zoya - Dannii 07

 

27 reaktioner på ”Zoya – Dannii

  1. Klart vi inte tycker du är mindre trovärdig för att du gillar allt 🙂 Man köper ju mest lack som man tror att man kommer att gilla, och oftast har man ju rätt, så det är ju inte så konstigt om man gillar det man visar 😉

  2. Ha, ha, jag tycker att det är härligt att du är så positiv. Det känns verkligen att du är en genuin lack-älskare! Och dina bilder på alla lack ser alltid så otroligt inbjudande ut, det måste vara din kärlek som transporteras även till kameran! 😉 😀

    • Vad skönt att jag upplevs som positiv. Jag älskar själv bloggar som har en positiv ton och tycker det är mindre kul när det är mycket negativt i inläggen. Måste säga att din kommentar är underbar. Såna gör mig extra glad. 🙂

    • Höhö, ja det minns jag. Och jag tar ju till mig mycket av det du skriver. Du är ju en guru och det mesta du skriver stämmer. 🙂 Tur att det inte var så i detta fallet, enligt mig. Ibland är det bra att ha mindre förväntningar.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

