Color Club – Kismet

Kollektion: Halo Hues, Våren 2013

Går inte veckorna fortare och fortare? Nu är det ju Skimmerskuggans holofredag igen! Galet men roligt. Och jag har en godbit att visa idag. Igår fick jag hem ett gäng lack som jag beställt och fick en släng av ångest över alla nytillskott. *svälj* Hur ska jag hinna med att lacka med alla? o_O

I alla fall…bland mina nya kärlekar låg Kismet, det första Halo Hues-lacket jag har testat.

Vet ni vad? Jag dör så fint det här är. Varför har jag inte köpt de här tidigare? Vad har jag väntat på? Nu fick jag hem tre Halo Hues. Ett från förra kollektionen och två från årets. Jag MÅSTE skaffa alla. Det inköpet ligger överst på listan till nästa lön. Jag är nog inte bortskämd med lack som har sådana här galna regnbågar. Till och med i min belysning fick jag fram fina regnbågar. Färgen är om möjligt lite blek men vem bryr sig. Den är ljust grönt och regnbågarna har knaprat ecstasy.

Applicering: Tjena vilken trevlig formula. Två till tre lager och lacket gör precis som man vill. Torktiden är snabb. I love.

 

English: Halo Hues, Spring 2013

Yes! It’s Skimmerskuggan’s holofriday and I have a gorgeous polish to show you. This one is from the second part of Halo Hues and the first holo from Color Club that I try. What have I been waiting for? Why haven’t I got this until now? I must buy them all. THEM ALL!

It’s a very pale green and the rainbows are crazy. Even in my lighting the rainbows are very visible.

Application: Like butter. Two-three coats that went on perfect. The dry time is good.

 

Color Club - Kismet 14

Color Club - Kismet 01

Color Club - Kismet 13

Color Club - Kismet 11

Color Club - Kismet 09

Color Club - Kismet 08

Color Club - Kismet 02

 

28 reaktioner på ”Color Club – Kismet

  1. Underbart!! Är såå lycklig att alla nya Halo Hues ligger upp i Helmer.

    Jag blir inte klok på den här färgen dock. Är den gul? Är den grön? Den ser lite ut som svenska flaggan i holoform tycker jag. 🙂

  2. Det här har jag också klickat hem, så vackert det är! Och jag kommer nog skaffa alla lacken också, även om vissa färger är lite mesiga så är ju formulan och regnbågarna to die for!

  3. What is application like on this? How many layer needed? Do you have to really wait between layers? Does the polish drag? You can probably tell I’m likely to get some from this collection!

  4. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

