OPI – Pink Yet Lavender

Kollektion: Mariah Carey Collection, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Pink Yet Lavender har jag sett fram emot att testa sedan jag fick hem det för några veckor sedan. Jag ville se hur det såg ut över något ljust så jag lackade ett försiktigt lager över H&M Mon Amie. Åh, vad jag tycker om. Så sött. Pink Yet Lavender består av ljusrosa hexagonaler i en klar bas plus en himla massa prismatiskt glitter. Jag tycker det gjorde sig bra över vitt. Lite lagom så där.

Applicering: Ett lager här och det gick bra att sprida ut glittret. Det här är ett layeringlack så ingen idé att försöka få det opakt på egen hand.

 

English:

Mariah Carey Collection, Spring 2013
Sent for review

Pink Yet Lavender looks so cute and works perfect as layering over white. I put this over H&M Mon Amie and that was a great combo. Light pink hexagonals in a clear base and lots of small prismatic glitter.

Application: Easy to spread the glitter but I think you should only use this as layering.

 

OPI - Pink Yet Lavender 02

OPI - Pink Yet Lavender 03

OPI - Pink Yet Lavender 04

OPI - Pink Yet Lavender 05

 

OPI - Pink Yet Lavender 06

OPI - Pink Yet Lavender 08

 

 

20 reaktioner på ”OPI – Pink Yet Lavender

  1. Ping: OPI Mariah Carey Collection Spring 2013 « ClawsInColor

  2. Ping: OPI – You Pink Too Much (Reversed Glitter Gradient) | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

