OPI – Can’t Let Go

Kollektion: Mariah Carey Collection, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Alla hjärtans dag idag. Då kanske man skulle ha gjort någon typ av hjärtmanikyr? Det glömde jag helt av. Hoppas att ni har en fin dag. Jag själv är inte så noga med att bli uppvaktad men kommer nog ha det lite extra mysigt ikväll med sambon. 🙂

Can’t Let Go är det tredje Liquid Sand-lacket jag testar och även detta föll mig på läppen. Jag har fallit pladask för sandlacken. De är så coola men sambon tycker inte om när jag rör vid honom om jag har dessa sträva lack på mig. Det känns verkligen som sandpapper på naglarna. Underligt men fränt. Jag tittar ovanligt mycket på naglarna när jag bär de här matta, grusiga lacken.

Can’t Let Go är lila med större hexagonaler som gnistrar i den matta ytan.

Applicering: Precis som de andra sand-lacken har detta en bra formula. Jag tror till och med att jag klarade mig med två lager här men det kan bero på att naglarna är korta just nu. Låt det torka ordentligt. Det är inte snyggt under tiden det håller på att torka.

 

English:

Mariah Carey Collection, Spring 2013
Sent for review

Can’t Let Go is the third Liquid Sand polish I try and I like this as much as the others I have tried. They feel strange on the nail, gritty and sandy but still cool. I just love these. Can’t Let Go is the purple one and there are big hexagonals that glisten in the matte surface.

Application: Very good formula and I only used two coats. Just let it dry properly. Before that it only look wet and gritty. It needs to be completely dry.

 

OPI - Can't Let Go 03

OPI - Can't Let Go 01

OPI - Can't Let Go 04

OPI - Can't Let Go 05

OPI - Can't Let Go 06

OPI - Can't Let Go 07

This song has nothing to do with the polish. I just love the band.

 

 

24 reaktioner på ”OPI – Can’t Let Go

  1. Jag gillar strukturen på Liquid Sandlacken, men har inte fallit för färgerna i den här kollektionen… Trevlig låt i alla fall! Jag gillar när du bifogar musik! Jag är alldeles för dålig på att hitta nya band, det blir mest samma gamla vanliga…

  2. Har ganska nyligen hittat in på din blogg och jag tycker du beskriver och fotograferar lacken jättebra. Vill bara kolla med dig om man har topplack på ett sandlack? Då förlorar man väl hela sandigheten?

    • Åh, tack, vad roligt.:) Topplack ska du inte ha om du vill behålla texturen på det. Och det är ju det som är skoj med dessa. Du kan ha topplack om du vill att de ska vara glossiga. 🙂

  3. Väldigt vacker lila färg! Jag var så skeptisk till de här lacken i början, men ju mer swatches jag ser desto mer börjar jag gilla dem 😛 Tur att man inte är sämre än att man kan ändra uppfattning 🙂

  4. Ping: OPI Mariah Carey Collection Spring 2013 « ClawsInColor

  5. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

