OPI – Sprung

Kollektion: Mariah Carey Collection, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Min lördagsmanikyr är Sprung från Mariah Carey-kollektionen. Jag är ju svag för den här typen av finish. Nu är jag för lat för att ta fram Jessica Pumpkin Delight men de är ju helt klart lika. Lacket innehåller en massa olika skimmerpartiklar i guld och rött och ger ett kopparaktigt intryck. Det både glittrar och glänser otroligt vackert och jag älskar den här typen av nyans på lack.

Applicering: Ganska skirt men täcker med tre lager. Lättmålat och snabbtorkande.

 

English:

Mariah Carey Collection, Spring 2013
Sent for review

This Saturday I have Sprung on my claws. Sprung has that beautiful finish that I really like. Reminds me of Jessica Pumpkin Delight. Haven’t compared them, though. Gold and red chunky shimmer that makes this look like copper and it sparkles and shines a lot.

Application: Sheer but three coats covers. Easy to handle and it dries really fast.

 

OPI - Sprung 02

OPI - Sprung 01

OPI - Sprung 03

OPI - Sprung 04

OPI - Sprung 06

13 reaktioner på ”OPI – Sprung

    • Det här är…aningens rödare egentligen. Borde jämföra men vet inte var tiden tar vägen. Är så mycket som jag borde göra i bloggen. Topplista för 2012, jämförelser, visa vad jag skaffat det senaste…osv. Var tar tiden vägen? :S

  1. Ping: OPI Mariah Carey Collection Spring 2013 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

