Onödigt men nödvändigt

Och så kom alla paket på en gång. Vid löningen beställde jag lack lite här och där. Några på ebay, några på Transdesign och så kom även Nailmail-paketet. Eh, oj. Nu blev det så där många otestade igen.

English: Too many new polishes to my too big untried stash.

 

Butter LondonSwinger, Two Fingered Salute, Wallis (Nailmail)

ChG02Water You Waiting For, Running In Circles, It’s A Trap-Eze! (Transdesign, eBay)

ChG 01Swanky Silk, Creative Fantasy (Transdesign)

Ciaté JewelCiaté – Jewel (BeautyBay)

Color Club, EssieOver The Moon, Harp On It, Armed & Ready (eBay, Transdesign)

Glitter GalRed Night Sky Brilliant, Fiery Furnace Brilliant (Nailmail)

Sally Hansen Lustre ShineLava, Firefly, Copperhead, Scarab (eBay)

20 reaktioner på ”Onödigt men nödvändigt

  1. Jag hade fått för mig att man inte kunde beställa från Transdesign längre, men det funkar alltså? Nu blev det farligt för plånboken… Hjälp…

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

