Depend – 357

Kollektion: Vårkollektionen, 2013
Utskickat i recensionssyfte

Se, redan mitt i veckan och Karins Gröna Onsdag. Snart helg alltså. Det känns la gött? 🙂

Jag valde att lacka med det vårgröna, ganska gultonade lacket i årets vårkollektion. Om man bara ska köpa ett lack ur kollektionen så är det det här. Gillar man inte grönt är det väl inget bra val men annars. I lacket finns även skimmer i en annan grön nyans som hottar upp det ytterligare. Jag är ju svag för de flesta gröna, även det här. Nu vill jag bara ha vår. Mina bilder visar lacket en nyans för grönt. Tänk er detta mer som avokadogrönt. 🙂

Applicering: Lite tjockt i konsistensen men lätt att lacka med. Jag tror att två tjocka lager hade täckt men jag körde på ett tunt och två tjocka. Torktiden är snabb.

 

English:

Spring Collection, 2013
Sent for review

It feels good that it’s already in the middle of the week which means Karin’s Green Wednesday. I chose to paint my nails with Depend 357 which is the light, very yellotoned green polish in the collection. It has shimmer in another shade of green and I like it. This is the one to buy in the collection if you only have one to choose.

Application: Thick but easy to paint with. Two-three coats and good dry time.

 

Depend - 357

Depend - 357 01

Depend - 357 04

Depend - 357 03

Depend - 357 02

 

27 reaktioner på ”Depend – 357

  1. Ping: Vacker & Underbar » Grön Onsdag: LA Girl – Urge

  2. Köpte detta lack från kollektionen med, lackade det på mina naglar. Men det fastnade inte riktigt på mig, så jag har bestämt att jag iallafall ska ge det en andra chans.

    Det ser sjukt snyggt ut på dina naglar, men på mina såg det fult ut! 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

