OPI OZ The Great And Powerful

Årets Soft Shades-kollektion är riktigt intressant. Det är ett samarbete med Disney till deras nya film OZ The Great and Powerful. I kollektionen finns tre ljusa jellylack och tre oerhört härliga glitterlack. I kollektionen ingår även ett nytt Liquid Sand i en guldig ton, What Wizardry Is This? Kollektionen kommer att finnas i butik v.13. I fredags fick jag hem kollektionen i ett pressutskick och ska swatcha så fort jag kan. Är det något av lacken ni vill se först?

 

English:

This year’s soft shades collection is really interesting. Three light jellies and three cool glitters. A new Liquid Sand polish will also be released with this collection, What Wizardry Is This? The collection was sent to me for review and I will swatch as soon as I can. Which one should I start with?

 

OPI Oz 01When Monkeys Fly!, Which Is Witch?, Lights Of Emerald City

OPI Oz 02I Theodora You, Glints of Glinda, Don’t Burst My Bubble

 

16 reaktioner på ”OPI OZ The Great And Powerful

  1. Skulle hemskt gärna vilja se When Monkeys Fly. Den ser jättesnygg ut i flaskan,men verkar jobbig med de stora kupade guld-hexagonerna. Är det meningen att man ska ”pilla” med dem så att de ligger slätt på naglarna ?
    Älskar din blogg ! : )

    • When Monkeys Fly! är nu testad och jag ska försöka få upp den på bloggen så fort jag kan. Det var lite besvärligt att få till med de stora hexagonalerna. Effekten är väldigt cool men bitarna vill gärna sticka upp och vara lite vassa.

      Åh, tack för att du älskar min blogg. Blir så himla glad. 🙂

  2. Konstigt nog så är det Glints of Glinda som jag är nyfiken på. Tänkte att den kanske kan funka lite för att dölja missfärgningar eller kanske det funkar precis tvärtom.

  3. Hej. Jag ville bara säga att du är en av mina favoriter bland nagellacksbloggar 🙂

    Och för att relatera till inlägget: When Monkeys Fly ser väldigt spännande ut, tror att det får bli det enda lacket från den här kollektionen som jag kommer köpa.

    • Den här kommentaren gjorde mig sååå himla glad. Tack så jättemycket. 🙂

      When Monkeys Fly! testade jag över svart igår och ska försöka få upp det på bloggen inom kort.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

