Godsaker från Depend

Gulliga Beatrice på Depend skickade mig lite roliga saker att testa. Depend har ganska mycket nagelprylar i sitt sortiment och jag har fått möjligheten att testa lite olika produkter. Stickers, nageldekoration, nagelvård och remover. Nagelvård är något jag alltid är i behov av och jag behöver hela tiden hålla naglarna i skick så att de inte totalt fallerar.

 

English:

Beatrice at Depend in Sweden sent me some stuff which will be fun to try. Especially the nail care kit and the stickers.

 

Depend Decoration KitSmå stenar i olika utföranden. Använder nästan aldrig den här typen av dekoration men nu måste jag ju testa. 🙂

Depend Dip-In MiljövänligDen miljövänliga dip-in-removern som jag gillar mycket. Den blå flaskan använder jag när det är glitter och grovt skimmer som ska bort annars blir det den gröna. Som Dip-In upplever jag den som ganska effektiv och den torkar inte ut som den blå.

Depend Stickers 1Stickers. Kan piffa till vilken manikyr som helst. 🙂

Depend Super Shine KitTopplack med nagelbuff.

Depend Triple Active KitCuticle Peeling, Avocado Oil, Nagelbandscreme, nagelborste samt pinne för nagelbanden.
Inlägg kommer strax.

3 reaktioner på ”Godsaker från Depend

  1. Kul med nya saker att testa 🙂

    Jag gör som du använder den gröna removern mest hela tiden. Lyckas till och med få bort ganska mycket glitter med den. Brukar ta bort så mycket som det går med den och sen ta själva glittret som sitter kvar med en bomullstuss med blå remover på. Funkar fint 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

