Depend – 2057 Beaming Berry

Kollektion: Mirage, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Denna veckan kom Mirage ut i butikerna så jag får skynda mig att visa lacken. Näst att testas blev det fuchsiafärgade skimmerlacket. Ah, därför passar jag på att vara med på Pink Thursday som Princessemma nyligen drog igång. Det kommer dock inte bli en vana då rosa lack inte finns i överflöd hos mig. Dessutom finns det snart inga lediga dagar kvar och man vill ju inte bli låst till för många temadagar.

2057 är en pigg och färgglad typ men ändå är det något som gör att jag inte faller som en fura. Kanske har jag sett för många liknande lack tidigare. Kanske var det för att jag missade att se detta i solen. Det innehåller en massa glitter i både silver och fuchsia men på nageln syns inte silvret. Det glittrar fint men jag känner att jag borde ha varit ute i solen med det här. Jag är inte nöjd med bilderna. Vissa typer av lack är alltid omöjliga att fota.

Applicering: Här finns inget att klaga på. Perfekt konsistens och två lager täcker. Snabb torktid dessutom.

 

English:

Mirage Collection, Spring 2013
Sent for review

Mirage is out in the stores this week so I better hurry with the collection. 2057 is a fuchsia shimmer with lots of sparkly glitter. I will participate on Pink Thursday today but that wont happen every week. I don’t have that many pinks and I need some empty days too without a theme.

2057 is sparkly and happy but I’m not that thrilled. It’s nice and ok but I feel that I have seen this before.

Application: Good formula. Very easy to handle and two coats covers. The dry time is fast.

 

Depend - 2057 Beaming Berry 05

Depend - 2057 Beaming Berry 07

Depend - 2057 Beaming Berry 08

Depend - 2057 Beaming Berry 09

Depend - 2057 Beaming Berry 10

Depend - 2057 Beaming Berry 11

Depend - 2057 Beaming Berry 01

Depend - 2057 Beaming Berry 04

 

12 reaktioner på ”Depend – 2057 Beaming Berry

  1. Jag gillade det när jag provade det, det var färgglatt och trevligt, men det är väldigt likt Alegra kom jag på sen när jag stuvade om i Zoyalådan, och jag väljer Alegra framför detta.

  2. Tycker att det var jättefint 🙂 Har inte den här nyansen i min Helmer så det kanske blir ett köp…..

  3. Ping: Depend Mirage Collection Spring 2013 Summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

