Linda Johansen – Midnight

I veckan som var fick jag hem ytterligare ett paket från Wenche på Norway Nails och gissa om jag blev glad när jag fick se vad det innehöll. Jag tänker dock inte avslöja något utan det får ni se när inläggen dyker upp. Först ut att testas av de fyra lacken blev Linda Johansen Midnight. Jag har inte testat märket tidigare så det kändes intressant. Jag trodde först att jag hade fått ett helt vanligt svart lack men när jag började lacka upptäckte jag att det var mörkt, mörkt brunt. Ungefär som kaffe. Ja, kaffesvart är en perfekt beskrivning.

Glansen är extrem. Det är nästan så att det ser ut som crelly men jag tror att det är ett krämlack. Jag fotade utan överlack så att ni skulle se hur det blänker om lacket. Jag tyckte verkligen om Midnight.

Applicering: Första lagret blev inte helt jämnt men andra lagret både jämnade ut och täckte. Det torkar fort och var lätt att måla med.

 

English: 

Norway Nails sent me a box with four new polishes this week. I immediately tried Linda Johansen Midnight which I thought was an ordinary black creme. It was not. It is dark brown, like coffee and has amazing shine. I really like this one.

Application: The first coat was streaky but the second coat made it even and opaque. It has good formula and in the photos it’s without top coat. Great shine, don’t you think?

 

Linda Johansen - Midnight 01

Linda Johansen - Midnight 02

Linda Johansen - Midnight 03

Linda Johansen - Midnight 04

Linda Johansen - Midnight 05

 

 

17 reaktioner på ”Linda Johansen – Midnight

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

