Depend – 352

Kollektion – Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag var i Varberg tillsammans med några vänner lördag till söndag och där var våren på väg. Inte någon snö så långt ögat kunde nå. Nu vill jag bara att våren ska komma hit. Är trött på allt vad vinterjacka och vantar heter.

Under tiden jag väntar testar jag lite vårlack som finns i butik just nu. Jag lackar med blått och deltar så klart i Lindas Blå Måndag. 352 är ett lack som jag aldrig skulle köpa i butik. Jag skulle tro att det är tråkigt och inte min grej. Det lockar inte alls i flaskan. Men det här bör absolut ses på naglarna. Det är nämligen riktigt snyggt. Den är inte skrikig utan mer lugn men ändå glad. Vårig och härlig.

Applicering: Jag gillar Depends formula. Här är den väldigt täckande och man behöver inte vara orolig för att lacket rinner iväg. Jag lackade med två lager men man hade nästan kunnat klara sig med ett. Även torktiden är snabb.

 

English:

Spring Collection, 2013

It’s Monday and that means Blue Monday. Visit Linda later today for more blue polishes. I have Depend 352 for you today and that is a really nice blue shade. A very calm creme that’s perfect for spring. I liked this much more on the nails than in the bottle.

Application: Thick but easy to handle. I used two coats but I think one could be enough. Good dry time as well.

 

Depend - 352 02

Depend - 352 03

Depend - 352 04

Depend - 352 05

Depend - 352 01

 

18 reaktioner på ”Depend – 352

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

