OPI – I Theodora You

Kollektion: Soft Shades 2013, OZ The Great and Powerful
Utskickat i recensionssyfte

Tänka sig. Jag visar rosa denna torsdagen också så då kan jag alltså delta i Pink Thursday igen. Det är PrincessEmma som har dragit igång denna temadag och kan man pricka in rätt lack med rätt temadag så gör man ju det. 🙂

I Theodora You är ett ljust och blekt rosa jellylack som gjorde sig oerhört bra på mig. Om jag får säga det själv då. *fniss* Det är lättburet och jäkligt fint faktiskt. Sött men inte så att man dör söthetsdöden utan mer lagom sött. Jag kan tänka mig att detta blir suveränt till sommaren och brunbrända händer.

Applicering: Formulan i sig är bra men det är lätt att det blir lite randigt på nageln. Man får vara lite försiktig när man målar. Tre lager och snabb torktid.

 

English:

Soft Shades 2013, OZ The Great and Powerful
Sent for review

I will show you pink this thursday too. That means that I can participate in PrincessEmma’s Pink Thursday once again.

I Theodora You is a delicate pale pink in jelly formula. This looks so great on the nails and looks good to my skin tone.

Application: Good formula but there can be some streakiness so be careful when applying this. Three coats and good dry time.

 

OPI - I Theodora You 02

OPI - I Theodora You 04

OPI - I Theodora You 06

OPI - I Theodora You 07

OPI - I Theodora You 08

OPI - I Theodora You 09

OPI - I Theodora You 01

 

30 reaktioner på ”OPI – I Theodora You

  1. Galet fint! Längtar efter att börja testa mig igenom Oz-lacken, men vill bli klar med vårkollektionen först.

    Och attans, jag har ju ett rosa lack i arkivet, men glömde bort att det var rosa torsdag och visar vitt i stället.

    • Vårkollektionen har så många fina lack. Får nog klicka hem några. Har fått hem polka.com hittills men har några till favvosar att klicka hem .

      Det är många temadagar att hålla reda på. 🙂

  2. Nu är du länkad 🙂
    Tack fina du för att du gillade min manikyr 🙂
    Detta opi lack har jag påväg hem till mig och jag är så nyfiken på det 🙂

  3. Hej! Jag såg i något inlägg att du beställt nagellack från 8ty8 Beauty. Har du något minne av vad frakten kostade? Och skulle du rekommendera att handla därifrån? 🙂 Tack för en superblogg.

    • Oj. Jag har handlat där många gånger och alltid varit nöjd. Frakten är höjd men jag tror att den ligger på 26 dollar för 5 lack. Då är det bättre att beställa ifrån Transdesign el nailsupplies.us.

      Tack för att du tycker om min blogg. 🙂

  4. Ping: OPI – Which Is Witch? (gllittertippar över I Theodora You) | ClawsInColor

  5. Ping: Nail Art Sunday (United In Pink) | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

