Jade – Mystic Gold

Jippiiiii! Det är fredag och det känns så gottigt. I helgen har jag inget planerat och även om det är kul att hitta på saker på helgen så är det samtidigt skönt att ha en helt oplanerad helg framför sig. Jag myser av bara tanken. 🙂 Dricka kaffe länge på lördag och gå igenom Bloglovin-listan i lugn och ro…

Denna holofredag delar jag med mig av ett galet snyggt hololack från Jade. Skimmerskuggan kommer att länka till alla holoinlägg senare idag så glöm inte att kika in där för mer sköna manikyrer.

Mystic Gold ser på ett vis för jäkligt ut till min hudton men lacket i sig är helt underbart. Jag blev verkligen förtjust med en gång. Det är så otroligt gyllene. Den gulguldiga tonen och holoeffekten blir så jäkla fränt tillsammans. Väldigt holografiskt dessutom trots avsaknad av sol. Åh, vad jag är glad att jag skaffade några Jade. Nu måste jag ha fler…eh…när jag inte har köpstopp längre vill säga.

Applicering: Två lager som gick som en dans att måla med. Torkar fort och lätt. Nämnde jag att jag är väldigt förtjust i Jade?

 

English:

Finally it’s friday and of course also Skimmerskuggan’s holo friday. Yay. I want to show you a cool holo today. It looks terrible to my skin tone but the polish is just amazing. Yellow toned gold with strong holo. Doesn’t it look cool? I really like my Jade polishes and now I need to buy more of them. 🙂

Application: Two coats that’s very easy to apply. It dries fast as well.

 

Jade - Mystic Gold 02

Jade - Mystic Gold 03

Jade - Mystic Gold 04

Jade - Mystic Gold 06

Jade - Mystic Gold 07

Jade - Mystic Gold 08

 

 

14 reaktioner på ”Jade – Mystic Gold

  1. Såå snyggt! Visst är det härligt med en hemmahelg, man äter nåt gott till lördag lunch med RIKTIG öl till, sen lägger man sig på soffan med dagens tidning, ligger o. läser en stund tills ögonlocken blir tunga, slumrar någon timme, sedan är man redo för vad som helst!

  2. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

