Vårpasteller och Graffiti från IsaDora

I fredags när jag kom hem hade jag fått ett pressutskick från IsaDora i brevlådan. Spännande. Jag öppnade och fann fem Graffiti-lack i ljusa pasteller samt tre krämlack, även de i pastell. Jag blev lite förvånad över Graffiti-lacken då jag trodde den trenden var över för längesedan. Jag hade nog hellre sett sand-lack eller annan textur men det är ju jag det. Dessa släpptes v.9 men jag har själv inte sett dessa i butik än. De vanliga krämlacken gillar jag mycket och ett av dom får ni se imorgon.

Vad känner ni inför de nya Graffiti-lacken?

 

English; IsaDora sent me some new shades for spring. Three pastel cremes and five Graffiti polishes (crackle). I’m tired of crackle, how about you? The cremes are nice, though.

 

IsaDora Vår 2013

 

13 reaktioner på ”Vårpasteller och Graffiti från IsaDora

  1. Hua, trodde verkligen inte att någon skulle producera fler crackle… Tyckte dem var rätt hemska redan när dem kom o var populära i början, dessvärre har jag ju fått tre stycken i vintras så är väl illa tvungen att använda dem haha 🙂

      • Två år sen stämmer nog rätt bra om inte jag också minns helt fel, måste ha varit innan jag flyttade för har för mig att jag ville köpa men inte hade råd för stunden o då började ogilla dem (bra psyke :/ )

        • Det var starkt av dig ju. Att bara bestämma att inte gilla. Jag gör ofta tvärtom om det är något jag inte får tag på. Då ökar liksom begäret.

          • Jo det har du ju rätt i, även om det finns en del lack som driver mig till vansinne för att jag ej kan få tag på dem, som Shrek lacken och Absolutely Alice

  2. Mja…jag vet inte. Jag tror jag väntar med att köpa dem tills de är på rea (vilket de lär bli eftersom ingen kommer väl köpa dem till fullpris, eller hur?!) Jag tänker mig att de kan vara kul, men så tänker jag ju ofta om crackle nowdays. Gjorde ju en nail art med crackle som jag verkligen gillade så nu känner jag att pastell crackle vore kul också eftersom jag inte har någon i just pastell.

  3. Konstigt att de satsar på fler krackeleringslack, det är lite som att de inte hänger med på trenderna inom sitt eget område. Men det kanske säljs mycket krackeleringlack till folk som inte är nagelnördar, det kanske bara är vi som lite kollektivt har tröttnat på dessa. Jag kommer i alla fall inte köpa dem, men så köper jag inga pastellack å andra sidan. Krackelering kan vara kul till nail art ibland, jag är inte helt negativt inställd till dem, men jag behöver inte fler än jag redan har.

  4. Vilka absolut ljuvliga färger!!! Jag föll aldrig för krackeleringtrenden när den kom så jag har därför inte hunnit tröttna helt så jag vet inte riktigt vad jag tycker dom här lacken. Jag SKULLE rent av kunna gilla dom för att dom är så ljuva och ljusa och det borde kuna gå att göra trevliga saker med dom. Ett vitt graffitlack ovanpå en pastellgradient skulle nog kunna bli snyggt.

  5. Jag kände mig också lite skeptisk. Trodde också att det var dags att lägga ner krackeleringslack. Men de har kanske sålt väldigt bra för IsaDora.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

