Depend – 2050 Shimmering Sand

Kollektion: Mirage, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag tog mig en löprunda i kylan och är nu alldeles snörvlig. Vill. Inte. Bli. Sjuk. Hoppas det går över till imorgon (läs; idag). Men nu ska jag inte älta det utan visa ett lack. 🙂

Shimmering Sand är ett lack som faller mig väl i smaken. Det här gillar jag nog bäst hittills. Det får mig att tänka på OPI Designer …De Better men Shimmering Sand är mer grovkorningt. Det innehåller två olika nyanser, mestadels beige-silver men även lite guld här och där. Snyggt, glänsande och glittrigt. Både diskret och intressant. Ett snyggt foillack som jag kan rekommendera. 🙂

Applicering: Tre lager som är lätta att hantera och det torkar snabbt.

 

English:

Mirage Collection, Spring 2013
Sent for review

Shimmering Sand is really nice and my cup of tea. Reminds me of OPI Designer…De Better. Shimmering Sand is a bit more chunky, though. I like the mixture of beige-silver and the gold in it. Looks so shiny and glittery at the same time. A foil I can recommend.

Application: Great formula and covers in three coats. Good dry time.

 

Depend - 2050 Shimmering Sand 01

Depend - 2050 Shimmering Sand 02

Depend - 2050 Shimmering Sand 03

Depend - 2050 Shimmering Sand 04

Depend - 2050 Shimmering Sand 05

Depend - 2050 Shimmering Sand 06

 

9 reaktioner på ”Depend – 2050 Shimmering Sand

  1. Ping: Depend Mirage Collection Spring 2013 Summary | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

