Depend – 346

Kollektion: Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Nu var det dags för rosa igen och jag deltar alltså i Princessemmas Pink Thursday. Jag valde ett rosa lack ur Depends vårkollektion och hade inga som helst förväntningar på det då det såg så där alldeles vanligt rosa ut. i flaskan Men på nageln förvandlas det till något mycket finare. Det blir en varm, mellanrosa som är både klädsam och glad. Det har en krämfinish med massa glans och känns både vårigt och somrigt. Jag gillar även om det inte är helt unikt.

Applicering: Ganska tjock konsistens men det fungerar bra att måla med ändå. Två lager täcker och det torkar snabbt.

 

English:

Spring Collection 2013

It’s Thursday and time for Princessemma’s Pink Thursday. I chose Depend 346 which is a warm medium pink creme and lovely on the nails. I liked this much more than I thought I would do. Perfect for both spring and summer.

Application: Thick but manageable. Coverage with two coats and good dry time.

 

Depend - 346 01

Depend - 346 02

Depend - 346 04

Depend - 346 05

Depend - 346 06

 

 

9 reaktioner på ”Depend – 346

  1. Jag har tiotal lack i den här rosa nyansen men det gör inte att jag tröttnar på den för det. Det här var ju riktigt fint och kanske får komma och bo i min rosa samling det med 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

